A: øeh… inden

B: fra der af, ja, så siger vi

A: jamen

C: ej undskyld, jeg forstår ikke/, så har jeg glemt det

A: ej /ja

B: det må du undskylde

C: jeg prøver lige… ok, så

A: bilerne suser forbi

B: hun sætter sig ned i græsset

A: hun prøver at skubbe den væk

B: hvad?

A: hun prøver at skubbe hunden væk

C: hvor var vi nu?

B Hvad?

C: Jeg er forvirret

A: jeg er også forvirret

B Også jeg

C: ok lad os lige prøve: hvor få regibemærkninger kan vi klare os med

A: Ja, for der var helt klart en lyst til at nå ud til publikum

B: altså. den, altså, så er jeg ude, altså 

C Det forstår jeg ikke

B: altså hun går fra ham

C: ja, hun forsvinder,hun går væk

B: bare væk

C Ja. Jeg forestiller mig at hun bare sådan går væk. 

B Ja

C: så gør vi det sådan

A: øehm.

C: for ligesom at alle er med

Så hvis jeg må be jer om fra samme sted som før

A: en bil begynder at dytte

B En bil begynder at dytte

A: hvad sker der

B hvad er der i vejen

A: undskyld skat jeg skal lige, bliv her

B hvad skal du hvor skal du hen?

C Hun smækker døren

A: Mor?

C hun skynder sig over i parken på den anden side af vejen

A: han kan ikke høre hvad hun siger

B: hun er rød i hovedet

A: Se dig dog for for helvede!

C OK glimrende, ja, øehhh, det er bare lige, øehh, når hun går ud, åbner scenen, altså, de der registreringer, hun åbner scenen, hun går ud, ja, eller også skal vi prøve det modsatte. Altså øehm, lad os prøve at forfølge det lidt mere. Altså. Hvad er det du gør? hvis vi kan ligge det i det. Øehm, nu føles det som om, nu leger vi lige medperspektivet. Så er det noget med hun går over i en park på den anden side. DEt kunne være sådan godt.

D: så er der noget galt med blikretningen.

A så skal hun i virkeligheden gå den anden vej

C ja det er det det

Det er fuldsstændig rigtigt.

Det er et spørgsmål om logikken. Om vi skal forholde os til den.

B: vi har jo muligheden for at vi klipper her.

C jeg ved overhovedet vi skal gå i logikken eller hvor meget vi skal vende perspektivet.

B vi har dog fordelen her hvis vi alle er enige om at han kigger den vej.

A ellers skal vi faktisk droppe vores udgangspositioner.

C det er bare for at sige her er en markering af at nu går vi på hans blikretning alle sammen

B jeg tabte tråden

A også jeg

C ja

B hvad laver du her?

C mig?

A+B ja

C øh

A hvad laver vi egentlig

B hvad taler vi om?

C øh jeg/

A jeg har tabt tråden


Ingen kommentarer: