A: kan du huske

B: hvad

A: kan du huske?

B: nej

A: hvad?

B: er vi nu der igen?

A: hvad?

B: det er det samme

A: hvad?

B: dether

A: hvad?

B: arbejdet, nyhederne, kærligheden

A hvad?

B: ja

A: kan du huske

B: ja

A: vi lå søvnløse 

B: vi havde intet job

A: ja

B: rækker du mig en ny klud

A: ja

B: det er sgu klamt idag

A: ja

B: tror du vi blir færdige?

A: ja

B: jeg tror ikke vi blir færdige

A: hvad?

B: jeg tror ikke vi blir færdige

A: men vi har jo fri

B: Vi har aldrig fri

A: rækker du mig lige mobben*

B: ja

A: vi skal nok blive færdige

B: ja

A: det er slet ikke så slemt

B: nej

A: vrider du ikke en klud til mig

B: jo

A: skibene bliver ved med at synke

B: ja

A: skibene driver på land

B: ja

A: vi må ikke hjælpe, det er ulovligt at hjælpe

B: ja.

A: kan du huske?

B: ja

A: hver dag var en ny dag

B: ja

A: hvad

B: jeg ved det ikke

A: har vi ikke snart fri?

B jeg ved det ikke

A: forestil dig at ligge i en båd på det hav i flere dage

B: hvad?

A: nætterne fulde af sølv og stjernerne der funkler nede i havet og oppe på himlen

B: hvad?

A: havet er de rolige bevægelser

B: ja.

A: tingene bevæger sig rundt i ringe

B: ja

A: inde i kroppen og ude på havet

B: ja

A: når de trækker bådene op på strandene må man ikke hjælpe dem

B: nej

A: du ser dem ikke vel, det gør du ikke


B: nej, jeg ved det ikke, vrider du ikke en klud

Ingen kommentarer: