A: der er ikke noget jeg hellere vil

B: hvad mener du?

A: der er ikke noget jeg hellere vil end at gøre mit job ordentligt

B: Tradition og ære

A: haha, neeej

B: jeg skal forresten ha morgenbrød med imorgen

A: ej, hvor dejligt

B: ja, ik

A: det glæder jeg mig til

B: hvad kan du bedst lide håndværkere eller tebirkes?

A: det er ligemeget

B: ligemeget?

A ja, det er ligemeget, bare etellerandet

B: bare etellerandet

A ja

B det kan du selv ligge og rode med

A Det kan jeg

B Er der huller i forsvarsmuren

A hvad snakker du nu om?

B aner det ikke

A: nej

B hvis vi prøver nu, det første er det, det er  som den der flue, den er der stadigvæk, og nu sætter den sig

A: hvad taler du om?

B den er inde i kabinen fra nu af

A ok

B hvor faen er den nu henne?

A jeg ved det ikke

B du ved godt at den her flue er den der sætter jordskælvet igang

A really?

B det er en lille uskyldig ting, denher flue

A stop

B men… DØD

A er du færdig

B ja

A har du støvsuget

B nej, ik endnu

A hvorfor gik vi så igang?

B hvad?

A hvorfor gik vi igang med at vaske af, hvis vi iikke har støvsuget

B det ved jeg ikke

A jeg er ligeglad

B også jeg

A jeg er simpelthen ligeglad

B hvornår har vi fri?

A vi har aldrig fri

B vi har aldrig fri

A det har du sagt

B har jeg?


A mon ikke

Ingen kommentarer: